Redacció |
Sant Sadurní d'Anoia
24-06-2013 19:07
El Centre de Serveis a les empreses, Nexes, va acollir el passat dimecres una trobada entre l'Associació d'Empresaris Penedès Garraf i l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, per tal d’establir un possible escenari de col·laboració entre els dos ens.
A la reunió hi van assistir l’Alcaldessa de la vila, Susanna Mérida, el regidor de promoció econòmica, Jaume Amigó i la tècnica del departament, Marta Castells; el president d’ADEG, Xavier Cardona, el seu secretari general, Isidre Also i Anna Cols com a membre de la junta directiva.
L'Associació d'empresaris ha posat a disposició de la regidoria de promoció econòmica de l’Ajuntament els diferents serveis de què disposa i la possibilitat de col.laborar amb les empreses de Sant Sadurní que hi estiguin interessades. L’ADEG va presentar algunes de les iniciatives que duen a terme, com els programes Advising per a empreses i emprenedors, el Fòrum d'Inversors, i l'Índex de competitivitat territorial que publiquen anualment. A la reunió també es va parlar de les diferents formes de col·laboració que es poden establir en un futur entre l’ADEG i l’Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!