Mercat de Mar

Vilanova adjudica 13 noves parades al mercadal de Mar

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Dimecres es va celebrar, a la sala de Comissions de l'Ajuntament de VNG, el sorteig públic per adjudicar un total de 13 permisos d'ocupació temporal de l'espai públic, per un període de sis mesos, per a parades de venda no sedentària al Mercadal de Mar que se celebra els divendres.

S'han presentat un total de 40 sol·licituds, de les quals 13 han rebut aquests permisos i 27 han quedat en llista d'espera. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local