Redacció |
Vilanova i la Geltrú
28-01-2014 21:23
L’Associació d'Empresaris de l'Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf obre la convocatòria dels Premis ADEG 2014. Aquesta serà la quinzena edició, sempre amb el propòsit de reconèixer les millors pràctiques i les fites més rellevants assolides per les empreses del Penedès i el Garraf.
Ja s’ha obert el termini perquè les empreses i entitats associades a l’ADEG puguin proposar-se com a candidates als Premis ADEG o bé puguin proposar la candidatura d’altres empreses o organitzacions de les nostres comarques. Totes les empreses del Penedès i el Garraf poden optar als Premis ADEG 2014, tot i que les candidatures només podran ser suggerides per empreses o entitats associades a l’ADEG.
En la seva quinzena edició, els Premis ADEG proposen les categories següents:
· Premi ADEG a la Innovació
· Premi ADEG a la Internacionalització
· Premi ADEG a la Comunicació
· Premi ADEG a la Competitivitat
· Premi ADEG al Compromís social
· Premi ADEG a la Iniciativa de nova creació
· Premi ADEG especial “Cultura d’Empresa”
Els interessats en proposar una o més candidatures ho poden fer omplint un formulari que trobaran a l’espai www.adeg.cat/premis abans del 7 de març.
La proclamació dels Premis ADEG 2014 tindrà lloc en el decurs de La Nit de l’Empresa, el 9 de maig, a la Finca Mas Solers de Sant Pere de Ribes. En la mateixa gala també es lliuraran els ducs de reconeixement a les empreses i entitats associades que enguany celebrin un aniversari prou destacat de la seva creació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!- Albinyana
- Avinyonet del Penedès
- Banyeres del Penedès
- Bellvei
- Bonastre
- Calafell
- Canyelles
- Castellet i la Gornal
- Castellví de la Marca
- Cubelles
- Cunit
- El Montmell
- El Pla del Penedès
- El Vendrell
- Font-rubí
- Gelida
- La Bisbal del Penedès
- La Granada
- L'Arboç
- Les Cabanyes
- Llorenç del Penedès
- Masllorenç
- Mediona
- Olèrdola
- Olesa de Bonesvalls
- Olivella
- Pacs del Penedès
- Pontons
- Puigdàlber
- Sant Cugat Sesgarrigues
- Sant Jaume dels Domenys
- Sant Llorenç d'Hortons
- Sant Martí Sarroca
- Sant Pere de Ribes
- Sant Pere de Riudebitlles
- Sant Quintí de Mediona
- Sant Sadurní d'Anoia
- Santa Fe del Penedès
- Santa Margarida i els Monjos
- Santa Oliva
- Sitges
- Subirats
- Torrelavit
- Torrelles de Foix
- Vilafranca del Penedès
- Vilanova i la Geltrú
- Vilobí del Penedès