Redacció |
Vilanova i la Geltrú
25-02-2014 19:45
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'Associació de Concessionaris i Comerciants del Mercat del Centre ha organitzat un sorteig de 20 paneres per valor de 50 euros cadascuna. Els usuaris han d'omplir unes butlletes on es demana que escullin la millor parada del Mercat del Centre guarnida i les millors disfresses amb motiu de la celebració del Carnaval.
Les butlletes han de ser dipositades a una bústia que es pot trobar al mercat del centre. El sorteig de les 20 paneres es farà públicament el pròxim divendres 7 de març a les 18 h al mateix Mercat del Centre.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!