Redacció |
Vilafranca del Penedès
13-03-2014 12:33
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, a través del Centre Àgora, oferta per aquest any tres paquets formatius de diferents formats, adreçats a persones emprenedores, autònoms, professionals i microempreses. El paquet Àgora Emprenedoria, amb 6 càpsules formatives; el paquet Ciber Àgora, amb 3 cursos de temes relacionats amb les noves tecnologies, i el paquet Àgora consolidació, que s’adreça a empreses i negocis en funcionament.
El proper dimecres 19 de març tindrà lloc la primera de les propostes del paquet Àgora emprenedoria, que oferirà un total de 6 activitats formatives. La primera, el 19 de març, s’adreça a les persones emprenedores que vulguin completar la seva idea de negoci pensant en el mercat, en el producte i en la presència. L’entrenadora d’emprenedors Maria Batet dirigirà el taller pràctic Treballant en la idea de negoci. Completa la teva idea. Fórmula 4xEx3.
D’altres propostes d’aquest paquet tractaran sobre la construcció i comunicació de la marca personal, formació en l’àrea comercial sobre estratègia de negoci, tècniques de venda i fidelització de clients. La darrera càpsula emprenedora orientarà sobre el pla econòmic financer i l’anàlisi bàsica de la viabilitat econòmica de negoci.
El paquet Ciber Àgora preveu 3 activitats molt pràctiques sobre vendes on-line, xarxes socials i gestió de negoci amb eines tecnològiques de baix cost. Finalment, el paquet Àgora consolidació prepara tres accions formatives sobre reducció de despesa, comunicació i vendes.
Per a més informació i fer les inscripcions, que són gratuïtes, podeu contactar amb el Centre Àgora de l’Ajuntament de Vilafranca, telèfon 93 817 11 69 o correu electrònic agora@vilafranca.org, i al web http://www.vilafranca.org/agora.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!