Ajuntament del Vendrell. El Vendrell acull la primera edició del Dia de lEmprenedoria del Sud de Catalunya
Redacció |
El Vendrell
15-05-2014 10:04
El dijous 29 de maig, a l’Auditori Pau Casals tindrà lloc la primera edició del Dia de l’Emprenedoria del Sud de Catalunya, una iniciativa de la Universitat Rovira i Virgili (URV), amb la col·laboració de L’EINA de l’Ajuntament del Vendrell i amb el suport d’institucions i entitats com la Diputació de Tarragona, ajuntaments, consells comarcals, cambres de comerç, les patronals CEPTA i PIMEC, i els quinze vivers d’empreses municipals de la demarcació, a més d’organitzacions com SECOT i Jove Cambra, amb l’objectiu de potenciar l’emprenedoria a tots els nivells.
El programa d’activitats conjuga ponències i debats, amb tallers d’habilitats emprenedores, casos de bones pràctiques, networking i activitats lúdiques. L’acte pretén esdevenir un espai d’informació, coneixements i novetats i, sobretot, una oportunitat per a la relació entre les empreses.
Per al Vendrell, la celebració d’aquesta jornada suposa un pas endavant en l’organització del Dia de l’Emprenedor que, des de l’any 2009, organitza L’EINA amb motiu de l’aniversari del naixement de la Xarxa Emprenedora, un projecte municipal orientant a fomentar la creació de sinergies i la col·laboració entre empreses.
Segons el director de la Càtedra sobre el Foment de l'Emprenedoria i la Creació d'Empreses de la URV, Pere Segarra, “per tirar endavant, han de néixer més empreses per generar més ocupació i això s’ha d’aconseguir potenciant l’emprenedoria”. Per a Paulo Vedoya, portaveu de la Xarxa Emprenedora del Vendrell, “aquest dia serà una jornada festiva per a l’emprenedoria a la demarcació de Tarragona, que coincidirà amb el cinquè aniversari de la nostra Xarxa”. I el regidor d’Ocupació de l’Ajunatment del Vendrell, Kenneth Martínez, defineix el Vendrell com un lloc d’oportunitat i agraeix a la URV el fet d’organitzar-hi aquesta jornada en què “volem que els empresaris de fora ens coneguin i que els nostres empresaris es donin a conèixer fora del nostre municipi i comarca”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!