Redacció |
Vilafranca del Penedès
09-06-2014 23:14
Més de 150 botigues del Centre Vila obriran les portes divendres fins a les 12 de la nit per celebrar la segona edició del Shopping Night and Wine de Vilafranca del Penedès. L’Associació de Comerciants i Professionals ha previst activitats lúdiques al carrer —desfilades de moda, exhibicions de puntaires, inflables per als més petits, música en viu—i una ruta de degustacions que uneix els bars de la zona amb dues carpes instal•lades al centre on es podran tastar vins de la DO Penedès i formatges d’arreu, a preus aptes per a totes les butxaques.
Les activitats al carrer s’uneixen a les ofertes, promocions i iniciatives que cada establiment ha previst de forma particular. D’aquesta manera els comerciants volen agrair la fidelitat dels seus clients amb una vetllada festiva. L’èxit de públic i participació de l’any passat ha permès plantejar aquesta segona edició amb el repte de conservar els bons resultats obtinguts.
Les activitats començaran a les set de la tarda i els establiments mantindran les portes obertes fins a les dotze de la nit. Tots els que completin el carnet de la ruta de degustacions entraran en el sorteig d’una targeta regal de 100€. El president de Centre Vila, Fèlix Hill, assegura que els comerciants han organitzat el Shopping Night and Wine amb il•lusió i confien que l’extens programa d’activitats servirà de reclam i satisfarà els seus clients.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!