Comerç i lleure

El Túnel del Terror de Calafell supera el miler de visitants

El Túnel representava un antic centre hospitalari mental de Calafell, ara convertit en museu

Ajuntament de Calafell. El Túnel del Terror de Calafell supera el miler de visitants

Ajuntament de Calafell. El Túnel del Terror de Calafell supera el miler de visitants

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

1.091 clients de Calafell han participat aquest passat cap de setmana, del 31 d’octubre al 2 de novembre, a la 3a. Edició  Túnel del Terror de Calafell, organitzat per la Regidoria de Comerç amb el suport i col·laboració de les Associacions de Comerciants de la ciutat Fòrum Calafell i Segur Centre.  Totes les persones que han gaudit d’aquest espectacle havien fet alguna compra en els comerços, bars o restaurants de Calafell, amb un valor mínim de 5€, única condició per aconseguir els passis d'accés al Túnel.

El Túnel representava un antic centre hospitalari mental de Calafell, ara convertit en museu i on els visitants anaven per visitar les antigues instal·lacions. Però un cop a dins, sortien personatges terrorífics de l'antiga plantilla del centre i alguns antics malalts!! .

La visita començava al vestíbul i es baixava al pàrquing per la porta lateral i finalment després del recorregut pels passadissos es sortia per la porta del pàrking.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local