Turisme i Patrimoni

La Masia Torrents, escenari turístic clau en el desenvolupament del Penedès Marítim

Aquest complex turístic està recentment reformat I està format per cases i apartaments, amb unes 100 places

EIX. La Masia Torrents de Cunit

EIX. La Masia Torrents de Cunit

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’Ajuntament de Cunit, des de la regidoria de Turisme i Patrimoni, continua portant a terme accions de promoció dels principals actius del municipi. Un dels sectors importants en el desenvolupament del Penedès Marítim són els recursos hotelers.

Cunit disposa d’una oferta variada pel que fa als allotjaments, Hotel Adia, el càmping Mar de Cunit, l’Hostal La Diligència, el Residencial Cap Blanc i el Complex turístic Can Torrents. A més, des de fa prop d’un any, l’Ajuntament ha promogut el cens d’habitatges particulars que dediquen a usos turístics.

Dins del Pla estratègic del Penedès Marítim, es continua treballant sobre el terreny la potencialitat dels actius amb els quals compta Cunit. La darrera acció, s’ha centrat en una jornada de treball entre el regidor de Turisme i Patrimoni Jaume Casañas i els propietaris del Complex Can Torrents.

La trobada amb els propietaris de les instal•lacions va permetre que es fes un canvi d’impressions sobre la situació actual del turisme al nostre municipi, sobre el perfil de clients del complex i en una visita per la Masia i els seus espais.

En aquest sentit, Jaume Casañas ha manifestat que “Hem fet una valoració de la temporada estiuenca molt positiva. Sense dubte estem molt agraïts per com aquest complex promociona el nostre territori totalment en la línia del Penedès Marítim. Avui hem fet un canvi d’impressions molt profitós i hem deixat la porta oberta a una possible futura col•laboració amb el Consorci d’Enoturisme. Cunit seguirà treballant  i apostant perquè les nostres platges siguin també les platges del sector enoturístic. Aquesta Masia és una peça clau en una unió del Penedès Marítim, el turisme enològic i els recursos que podem oferir al turisme que en visiti”.

Aquest complex turístic està recentment reformat I està format per cases i apartaments, amb unes 100 places. Compta amb piscina i jardí mediterrani en un recinte de més de 60.000 m2 i molt a prop de la platja. Equivalent a una categoria de 3 estrelles, és ideal per a famílies amb fills i ofereix allotjament de diferents capacitats.

Dins del seu recinte es troba una masia del S.XIX que li confereix un aspecte més rústic al conjunt així com un saló per a grups i convencions amb capacitat per a 125 persones.

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local