El número de Cubelles

Primer premi de la Loteria Nacional a Cubelles amb el 60664

Aquest mateix número, batejat com el número de Cubelles, va repartir 9 milions d'euros al municipi l'any 2005

EIX. Loteria Nacional

EIX. Loteria Nacional

La Lotería Nacional ha deixat aquest dissabte 13 de desembre a Cubelles el Primer Premi i el Dècim Especial del sorteig núm. 100/14. L'administració del carrer Colon de Cubelles ha venut aquest número, molt especial per a Cubelles perquè està associat a altres premis milionaris en el passat. De fet, l'any 2005 el 60664 -conegut com "el número de Cubelles" ja que tracionalment és el més jugat durant tot l'any i també durant el sorteig de Nadal i el de Reis- va repartir 9 milions d'euros al municipi.

El 60664, "el número de Cubelles", es ven a l'administració des del mes de juny del 2001 i cada any s'esgota mesos abans del sorteig de Nadal i de Reis.

D'altra banda, aquest mateix establiment ja va donar el dia 14 de juny de 2014 un Segon Premi de la Lotería Nacional i també va validar el dia 20 de setembre de 2014 una butlleta de Segona Categoria “5+C” de La Primitiva. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local