EIX. Francesc Escribano i Francesc Torralba
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
23-02-2015 13:33
La programació de l’Any ADEG 2015, dedicat al binomi de l’Ètica i l’Empresa, començarà el proper 5 de març, amb el dinar col·loqui que tindrà com a convidats especials al periodista Francesc Escribano i el filòsof Francesc Torralba.
Amb l'Any ADEG 2015, la primera organització empresarial del Penedès i el Garraf pretén avivar una praxi empresarial condiciosa amb les bones pràctiques i fomentar la cultura dels valors, tant pel que fa a la gestió com a tots els processos que tenen a veure amb l'operativa i l'estratègia de les companyies.
En el decurs d'enguany seran diversos els actes que composaran el calendari de l'Any de l'Ètica i l'Empresa. Es tracta de projectar-lo a tots els segments d'empresaris, directius i professionals liberals, i al conjunt de la societat.
Com a estendard d'aquest any temàtic, es farà difusió expressa del Decàleg de l'Ètica Empresarial, document editat per l'Associació i que ha merescut nombroses referències per part d'institucions públiques i privades, així com des dels mitjans de comunicació ( http://www.adeg.cat/cat/publicacions_decaleg.php ).
La programació de l'Any de l'Ètica i l'Empresa començarà el proper 5 de març, a les 12h30, al Restaurant La Cucanya, a Vilanova i la Geltrú, amb una sessió que porta per títol Ètica i Cultura d'Empresa i que tindrà com a convidats rellevants al periodista Francesc Escribano i al filòsof Francesc Torralba. L'acte tindrà esquema de ponència, dinar i col·loqui i és obert a tots els assistents, prèvia inscripció. El preu del tiquet, que inclou el dinar, és de 50 € (socis de l'ADEG, 43 €).
L'Any ADEG 2015 compta amb el patrocini de Banc Sabadell.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!