OMIC

Alerta per una estafa a comerciants a Vilanova amb la falsa venda de llibres

Es tracta de la venda d'uns pretesos llibres sobre normatives legals a canvi de 50 euros

Ajuntament de Vilanova. L'OMIC adverteix d’una estafa dirigida als comerços

Ajuntament de Vilanova. L'OMIC adverteix d’una estafa dirigida als comerços

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ha rebut un avís d'una estafa que poden patir els comerços de la zona. Sembla ser que una persona es presenta al comerç o establiment i manifestar ser inspector de l'Ajuntament corresponent. Aquesta persona manifesta als comerciants de l'obligatorietat d'adquirir uns llibres que contenen normatives legals. La mateixa persona subministra aquests llibres al preu de 50 euros.

Els Mossos d'Esquadra són coneixedors del cas d'aquesta estafa, per la qual cosa s'està donant als comerciants de la zona la màxima informació possible sobre el tema. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local