Lotería Nacional. EIX
Ja ens segueixes? Afegeix Eix Diari com a mitjà preferit a Google i no perdre't les nostres notícies
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
02-10-2015 09:47
El primer premi del sorteig de la Lotería Nacional celebrat el dia 1 d’octubre 2015 ha deixat 300.000 euros a un comprador de Vilanova i la Geltrú. El premi ha estat consignat al Punt de Venda núm. 11.835 de Vilanova i la Geltrú, situat a la Rambla Principal, 2.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies




