Redacció |
Vilanova i la Geltrú
29-03-2018 20:56
El Gremi d'Hostaleria de Vilanova i la Geltrú ha dut a terme una petita prospecció per conèixer quines son les previsions d'ocupació als hotels i càmpings de la ciutat per aquest període de vacances de Setmana Santa. Entre dijous i dilluns al matí ja hi ha un nivell de reserves molt similar al de l'any passat on els càmpings van estar al 90% i els hotels al 70%. Per 2018 les reserves son dels 80% als càmpings i del 60% als hotels. El dia més fort és el dissabte a la nit, on es podria rondar el 100% d'ocupació
Tot i això, el sector recorda que aquest espai vacacional depèn molt de la meteorologia, donat que la previsió de temps inestable fa que el nivell de reserves de darrera hora disminueixi molt.
Vilanova i la Geltrú disposa de 866 places hoteleres a les que cal sumar les 8443 places de càmping, de les quals, 3280 corresponen a bungalows. L'alcaldessa de la ciutat, Neus Lloveras, ha manifestat que la previsió per 2018 és "en principi bona i podria igualar o superar lleugerament les xifres de l'any passat.".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!