Arriba el desplegament de fibra òptica al polígon La Cometa del Vendrell. Ajuntament del Vendrell
Redacció |
El Vendrell
26-04-2019 18:02
La Junta de Govern Local del dilluns 15 d’abril de 2019 va acordar concedir la llicència urbanística a XARXES DE TELECOMUNICACIONS SL per a obres de desplegament de fibra òptica al polígon industrial La Cometa.
La fibra òptica donarà resposta a les necessitats actuals de connexió a Internet a les empreses d’aquest polígon. La previsió és poder oferir el servei a partir del proper mes de juny.
Pel que fa a la resta de zones del municipi on no hi arriba la fibra òptica, cal recordar el recent anunci per part de la Conselleria de Polítiques Digitals i Administració Pública del perllongament de la xarxa de fibra òptica pública de la Generalitat de Catalunya fins al Baix Penedès, amb l’objectiu de fer-la arribar a tots els municipis de la comarca el 2023.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!