Josep Ferrer

El president de Freixenet compra el 100% de l’empresa vitivinícola Vins Font

La transacció es va realitzar el passat 27 de juny i inclou la compra de Vins i Vinyes, la filial de la companyia, que gestiona 14 hectàrees de vinya

El president de Freixenet compra el 100% de l’empresa vitivinícola Vins Font. Vins Font

El president de Freixenet compra el 100% de l’empresa vitivinícola Vins Font. Vins Font

Josep Ferrer, president d'honor de Freixenet, ha adquirit els cellers Vins Font, especialitzats en l'elaboració de vins a granel i en la prestació de serveis enològics. La transacció es va realitzar el passat 27 de juny i inclou la compra de Vins i Vinyes, filial de la companyia.

Fundada l’any 1941 per Joan Font i Guasch, Vins Font va iniciar la seva activitat dedicada a la compra de vi a elaboradors particulars i la seva posterior venda a empreses de l'àrea metropolitana de Barcelona.

En l'actualitat Vins Font treballa majoritàriament pel Grup Freixenet i elabora principalment vins de les denominacions d'origen Cava, Catalunya, Penedès i Tarragona. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local