Pla mitjà de la validació del certificat covid per entrar a la discoteca Shôko de Barcelona en la primera nit de reobertura dels locals d'oci nocturn.
ACN |
Barcelona
10-12-2021 20:08
La venda d'entrades al sector de l'oci nocturn per celebrar el Cap d'Any és superior als registres previs a l'esclat de la pandèmia. Quan falten tres setmanes per arribar a la nit del 31 de desembre, els locals han venut una mitjana del 60% de les entrades disponibles, superant el 40% que ja s'havia assignat per les mateixes dates durant el desembre de 2019. Fins i tot alguns negocis han penjat el cartell de 'sold out', segons ha informat aquest divendres la Federació Catalana d'Associacions de Restauració i Musicals (Fecasarm). Pel que fa a la restauració, l'associació destaca que es mantenen les reserves de petit i mitjà format –d'entre quatre i deu persones- però, alhora, es produeix una "alta xifra de cancel·lacions" en grans taules.
Segons la Fecasarm, aquesta la davallada en el nombre de reserves en els sopars d'empresa es deu al fet que moltes companyies prefereixen no arriscar-se a un confinament de tota la plantilla en cas de contagi. Per altra banda, l'associació destaca que alguns dels treballadors encara no disposen de certificat covid i no podrien assistir a l'àpat.
Quant als sopar de Cap d'Any, la tònica és la mateixa que la dels sopars d'empresa. Si bé es mantenen les reserves de taules de petit i mitjà format, les de grans grups han patit una forta disminució respecte a 2019.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



