El Cavatast 2025 presenta el cartell de la 29a edició amb un brindis per la vida. EIX
Redacció |
Sant Sadurní d'Anoia
05-06-2025 04:15
Sant Sadurní d’Anoia ja escalfa motors per a una nova edició del Cavatast, la gran fira dedicada al cava i la gastronomia, i ho fa presentant el cartell oficial de la seva 29a edició, que tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 d’octubre de 2025 al Parc Lluís Companys.
El cartell, dissenyat per l’agència Linkemann, aposta per una imatge festiva, vital i moderna que evoca l’essència del cava. Un raig de cava caient dins una copa simbolitza la línia de la vida, en un gest que reforça el lema d’aquest any: “Brindem per la vida”. El disseny combina colors càlids i elements clàssics, com la copa i les bombolles, amb detalls contemporanis com la tipografia i la serpentina, que aporten frescor, moviment i un aire de celebració.
Amb gairebé tres dècades d’història, el Cavatast s’ha consolidat com un esdeveniment de referència del món del cava i la cultura enogastronòmica del país. Per a l’edició d’enguany, l’Ajuntament de Sant Sadurní està preparant un programa farcit d’activitats: tastos guiats i maridatges al Celler de la Fassina de Can Guineu, experiències enoturístiques a caves, música en directe, visites al Cava Centre i moltes altres propostes per a tots els públics.
A més, fins al 23 de juny està oberta la convocatòria per a expositors. L’Ajuntament fa una crida a les empreses elaboradores de cava i escumosos catalans, produïts amb mètode tradicional o ancestral, perquè participin en aquesta festa col·lectiva que dona veu i visibilitat al sector i al territori.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara!