
La Copa del Rei 2014 es jugarà a Lleida
Dilluns, roda de premsa a la capital de la Terra Ferma
- Llorenç Mateo |
- 27-10-2013
Dilluns, roda de premsa a la capital de la Terra Ferma
Després de tres temporades sense jugar-se ja hi torna haver ganes de veure un dels millors derbis de l´hoquei patins, i que enfrontarà al CP Vilafranca Capital del Vi contra el Noia Freixenet.
Justa i merescuda victòria del sènior femení del Club Patí Vilanova per 3 gols a 1 davant el Biesca de Gijón, en el partit avançat a la jornada 10 de l'OK Lliga Femenina, disputat aquest divendres a la nit al pavelló de les Casernes.
Els millors equips continentals sub 15 es tornen a reunir a Vilanova
El sènior femení del CP Vilanova ha començat amb molt bon peu la nova aventura a l'OK Lliga. Dues victòries en dos partits són un balanç prometedor per a un equip que a la pretemporada va vèncer ni més ni menys que al Voltregà. Parlem amb la seva portera, Cate Ortega, que ha tornat a Vilanova després d'una temporada al Reus Deportiu i ha estat preseleccionada per jugar el proper Campionat d'Europa amb la selecció estatal absoluta.
El Vilanova masculí rebrà al Reus Deportiu; i el femení al Biesca en partit avançat i visitarà l' Sferic
El Club Patí Calafell Tot l'Any va emportar-se tres punts molt valuosos de la visita a la pista del CH Lloret, en partit de la segona jornada de l'OK Lliga 2014-2014. Va ser una victòria molt soferta i treballada (2-3), en la qual va ser decisiu el porter verd-i-blanc, David Arellano, que va tenir una actuació espectacular, especialment a la segona part.
Primer desplaçament i primer empat de la temporada del CP Vilafranca Capital del Vi a la sempre complicada pista del CP Cerceda a Galícia. Els vilafranquins han vist com a la segona part els igualaven el 0-2 amb què s´ha arribat al descans.
El Sub 23 comença la lliga amb dos empats a 4 gols davant Noia i Lleida
La segona jornada de l'OK lliga masculina ha tingut com a gran sorpresa l'empat del Voltregà a la pista del Liceo el dia en què l' equip gallec rebia el trofeu que l'acredita com a campió de la competició la temporada passada.
Totes les competicions estatals ja estan en marxa
La segona part del Vilanova dona un raig d' esperança cara al futur a mig plaç
El CP Vilanova femení ha derrotat a l'Igualada HC per 3 gols a 0 al tercer partit de l'OK Lliga femenina, disputat aquesta nit de dissabte al pavelló deLes Casernes.
El Benfica s' emporta el partit a El Vendrell per 3 gols a 5
Llista de preseleccionades per l'Europeu de Mieres.
Aquest proper diumenge 20 d´octubre i a partir de les 12h del migdia, el Club Patí Vilafranca Capital del Vi, es desplaça lluny de casa, i és que jugarà la segona jornada de la OKlliga a la difícil pista del conjunt gallec del CP Cerceda. El Patí es desplaçarà amb la moral molt alta a Galícia, després de la victòria amb remuntada la setmana passada davant del Lloret.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local