Com en anys anteriors, el torneig també comptarà amb la participació de persones trasplantades i personal sanitari, mantenint l’essència d’un esdeveniment que combina competició, consciència social i celebració col·lectiva.
L’Associació Mou-te per la Vida, integrada per persones trasplantades de diversos hospitals de Catalunya, organitza el pròxim 10 de maig la segona edició de la Transplant Indiana Fest
Amb la finalitat de promoure la donació d’òrgans i la importància de l’esport com a via de recuperació i integració, el torneig va acollir jugadors de tots els nivells i edats
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.