
Montse Ortiz exigeix al Govern un transport “digne” davant les cues del bus Vilafranca-Barcelona
Malgrat l’anunci d’un reforç d’expedicions, els usuaris continuen trobant-se amb estacions col·lapsades en hores punta
- Redacció |
- 18-09-2025
Malgrat l’anunci d’un reforç d’expedicions, els usuaris continuen trobant-se amb estacions col·lapsades en hores punta
Més de 15 anys que el nostre territori i i la nostra gent ha estat menystinguda pel Govern de la Generalitat, de tots els colors polítics. Un menysteniment transversal, que denota un problema de fons de la concepció del país
Cunit sempre ha estat un poble tranquil, l’any 1960 teníem 299 habitants, 4000 habitants l’any 1990, 12500 habitants l’any 2010, i quasi 18000 habitants aquest any 2025.
I aquest és el punt on ens trobem: amb un marc legal que sembla de primera divisió i amb una aplicació que faria riure si no fos tan trista
Celebrem que el Govern comenci a posar fil a l’agulla, l’insistim en que la primera fase del nou Eix no pot esperar, ni pels Rodalies ni per les Mercaderies
Una vegada més, ens ha deixat fora de tot, deixant un gran buit, tot i ser territori de pas entre dues metròpolis amb un creixement potencial en matèria d’habitants els pròxims deu anys
El futur de la publicitat institucional no hauria de ser només un exercici de gestió eficient de recursos, sinó una aposta decidida per construir un ecosistema informatiu fort, plural i arrelat al territori
Ampliar un aeroport en un moment en què cal reduir dràsticament les emissions, si no volem precipitar escenaris catastròfics, no té cap mena de sentit. És d’una irresponsabilitat política absoluta
Des de Comuns de Vilanova i la Geltrú ens posicionem fermament en contra de l’ampliació de l’Aeroport del Prat que promou el Govern de la Generalitat
Aquesta pràctica no només és qüestionable, sinó possiblement il·legal
La comarca supera els 103.583 habitants i pateix greus mancances en transport públic ferroviari i per carretera
En una època on les grans transformacions solen focalitzar-se en allò macro —autopistes, trens d’alta velocitat o megaprojectes tecnològics—, la Llei de Barris de Catalunya i el nou Pla de Barris i Viles 2025-2029 són un exemple clar de compromís
Un cop més els alcaldes de les quatre capitals del Penedès van anar al Parlament de Catalunya a deixar constància de la nostra situació caòtica fruit d’una política de típic triler que explica només una part de la veritat
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local