Oriol M. Roig
El cor Balaio fa la posada de llarg a Ribes
La direcció musical va ser a càrrec de Meritxell Tarragó, reconeguda directora coral de Ribes
- Oriol M. Roig |
- 08-06-2023
Freddie, Elton i Elvis: crònica de com la música salva el cinema
El cas és que, si a un li agrada la música, amb aquestes pel·lícules s’ho pot passar prou bé, però cada cop que se n’estrena una de nova s’imposa una certesa: Bohemian Rhapsody va deixar el llistó molt alt
- Oriol M. Roig |
- 31-07-2022
'El pianista cec', una novel·la que toca moltes tecles
David Puertas presenta dimecres el seu últim llibre, a les 19h, a la Biblioteca de Ribes: “La vida és molt bonica quan te la passes protegit darrere les tecles d’un piano. Però en algun moment, la música ja no et serveix com a escut i has d’encarar la batalla”
- Oriol M. Roig |
- 24-06-2019
El més vist a Eix Diari
- Josep Ametller, el pagès que ha muntat un imperi
- Sorpresa en una processó dels anys seixanta
- El Suprem obliga a reescriure la sentència que va absoldre el sotsinspector del Mossos de Vilanova i la Geltrú
- Un home es cala foc a les portes d’un bar del barri de l’Espirall de Vilafranca del Penedès
- Neus Ortiz fou molt popular per haver guanyat el concurs televisiu de TVE “Reina por un dia”
- L'Audiència de Barcelona està "superada" per l'entrada de reclamacions de consumidors contra bancs
- La Fundació Amancio Ortega beca una vilanovina per estudiar als Estats Units: “És una oportunitat única per créixer”
- La Policia Local i els Mossos investiguen la identitat d’una dona trobada morta a la platja Llarga de Cubelles
- Investiguen les causes de la mort d'un home localitzat aquest matí sense vida a la platja de la Farola
- La directora del Museu del Ferrocarril de Vilanova fitxa per FGC per liderar el TramCamp
SUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local