
A les eleccions del 23J, et toca tu!
No estem davant un moment qualsevol i toca confrontar de manera ferma i democràtica amb aquells que volen provocar una regressió històrica en matèria de drets i llibertats.
- Albert Rodríguez Mihí |
- 10-07-2023
No estem davant un moment qualsevol i toca confrontar de manera ferma i democràtica amb aquells que volen provocar una regressió històrica en matèria de drets i llibertats.
Yousra Abbou, Aaron Cabrera i Aina Ferrando van assistir a l’estada amb el judoka japonès i medallista olímpic i mundial Ebinuma
Valls torna a l'alcaldia amb majoria absoluta, després de quatre anys a l'oposició: “que estiguem a favor de l'Agroparc no vol dir que posem un semàfor verd per a tot, serem molt curosos”
La candidata de Junts vol tenir la "clau" a Madrid però no aclareix què faran amb els seus vots: "Veurem què passa"
El festival de Vilafranca del Penedès acaba aquest diumenge amb l’actuació del cap de cartell Marcus Miller
Vilafranca del Penedès i la seva comarca és un territori on tens molt per descobrir, molt per viure.
Construït entre els anys 1910 i 1914, obra dels arquitectes Santiago Güell i Marcel·lí Coquillat divideix els seus espais en: L’Espai Cultural, l’Auditori i l’Espai Museu.
En un territori de contrastos, entre el mar i la muntanya, l'agenda estiuenca s'omple de tastos de vins i caves, troballes gastronòmiques i una oferta cultural que mariden a la perfecció
Família Torres ofereix un ampli ventall d’experiències enoturístiques per descobrir el món del vi i viure la verema en primera persona.
El protocol preveu activar campanyes informatives adreçades a la població i establir “refugis climàtics” amb una temperatura confortable i amb punts d’hidratació
La trobada ha servit per expressar la voluntat de l’equip de govern de mantenir una “escolta activa amb tota la comunitat educativa de cada centre per tal que se sentin partícips de la gestió municipal”
Les obres del monument, del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, se centren en la restauració de la coberta de la nau central de l’antic hospital i tenen prevista una durada de vuit mesos
Agafa el relleu al capdavant de l’alcaldia després de la renúncia de la Núria Cañís Carbó el passat 22 de juny
Els castells han entrat a centres penitenciaris en diverses ocasions però aquesta vegada entren per sortir perquè el programa inclou sessions teòriques i presencials
Amb el temps que corren la situació de la sanitat publica a Catalunya la creació d'una nova regió sanitària pot semblar a primer cop d'ull supèrflua com a mínim
Aproven el nou cartipàs municipal, on VIT assumeix Urbanisme, Serveis i Manteniment, i Habitatge; i ERC, Cultura, Educació i Medi Ambient
Cada dia hi haurà propostes ben diverses dirigides a diferents perfils de públic gratuïtes i de lliure accés
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local