Curs 2023/24

L’alcalde es reuneix amb les direccions dels centres educatius de Vilafranca

La trobada ha servit per expressar la voluntat de l’equip de govern de mantenir una “escolta activa amb tota la comunitat educativa de cada centre per tal que se sentin partícips de la gestió municipal”

L’alcalde es reuneix amb les direccions dels centres educatius de Vilafranca. Ajuntament de Vilafranca

L’alcalde es reuneix amb les direccions dels centres educatius de Vilafranca. Ajuntament de Vilafranca

La setmana passada, l’alcalde de Vilafranca, FranCisco Romero, acompanyat de la regidora d’Educació, Gemma Romeu, i de part de l’equip tècnic municipal d’Educació, va mantenir una reunió amb representants de les direccions de tots els centres educatius de Vilafranca tant de llars d’infants municipals, com de centres d’educació infantil, primària i secundària i de centres d’educació especial, del centre de formació d’adults, de l’Escola Municipal d’Art Arsenal i de l’Escola Municipal de Música Maria Dolors Calvet.

La trobada ha servit per expressar la voluntat de l’equip de govern, tal com manifestava la regidora Gemma Romeu, de mantenir una “escolta activa amb els equips directius dels centres educatius i amb tota la comunitat educativa de cada centre per tal que se sentin partícips de la gestió municipal”. La regidora ha exposat també la voluntat del govern a partir del proper mes de setembre de mantenir trobades específiques amb cadascun dels centres per conèixer els seus projectes i les possibles mancances que puguin plantejar, i alhora trobades més genèriques entre diversos centres segons cada etapa educativa.

Per la seva banda, l’alcalde FranCisco Romero va explicar que ja està demanada una reunió amb els Serveis Territorials del Departament d’Educació de la Generalitat “per exposar reivindicacions i mancances que estan detectades en l’àmbit educatiu a Vilafranca” i avançava la voluntat del nou equip de govern de “reforçar els recursos que destina l’Ajuntament a l’àmbit educatiu per assegurar una escola inclusiva”.

La trobada va finalitzar amb torn d’intervencions on les persones que integren els equips directius van poder exposar la seva visió sobre la situació educativa al municipi i les mancances que detecten en el treball del dia a dia en el funcionament del sistema educatiu.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local