Recuperarem el Mercat Vell!
El Ple Municipal del passat dilluns va aprovar la moció presentada per la CUP que plantejava l'inici d'un procés participatiu per decidir entre tots els sitgetans i sitgetanes el futur ús del Mercat Vell
- CUP Sitges |
- 02-03-2016