
Partits de les competicions estatals d'hoquei patins pel proper cap de setmana
El Vilanova rebrà al Lleida Llista divendres a les nou del vespre
- Llorenç Mateo |
- 08-04-2013
El Vilanova rebrà al Lleida Llista divendres a les nou del vespre
El sènior d'OK Lliga perd per la mínima a Igualada
Inici de temporada gairebé immillorable dels Bordegassos de Vilanova, que diumenge van descarregar tres castells de set a la primera actuació de la temporada. La cita era a la plaça Vella del Vendrell, on van actuar acompanyats per la colla local, els Nens, i els Castellers de la Sagrada Família. La diada va ser positiva en tots els sentits i augura opcions de castells importants de cara a les properes cites, que seran a casa.
L'infantil femení s'imposa davant del Pere Vives,en un partit controlat en tot moment per les vilanovines.
Primer partit de la segona fase del campionat infantil, que ha suposat un nou duel comarcal
Tres punts d'or i bon partit del CF Vilanova, que aquest diumenge s'ha desfet de l'Igualada per 2 a 0. La victòria és la segona que els vilanovins aconsegueixen en els darrers vuit partits i, a banda del valor dels punts, arriba després d'un bon partit de futbol, dels que donen arguments per anar a l'estadi dels Alumnes obrers. Marc Guzman que tornava després de tres jornades lesionat, ha aportat la seva habilitat per asserenar i construir el joc des del mig camp. L'altra millora evident dels blaus ha estat la bona pressió defensiva de tot l'equip.
Un incendi ha cremat aquest vespre una nau industrial al polígon Masia d'en Barreres de Vilanova i la Geltrú. Segons han informat els bombers, la nau afectada per les flames estava abandonada.
Jornada disputada el 5, 6 i 7 d'abril
A la jornada 22 de l'OK Lliga va saltar la sorpresa, amb l'empat del Liceo davant el Vic a Riazor, el que fa que l'avantatge dels gallecs es reduiexi a sis punts respecte al Barça. Malgrat la visita pendent al Palau Blaugrana, a hores d'ara el títol d'enguany és a les seves mans. Així mateix, l'anècdota és l'ajornament fins diumenge al migdia del Noia-Reus, al considerar tothom que l'estat de la pista de l'Ateneu de Sant Sadurní no era adequat per disputar el partit. L'altra sorpresa és la victòria del Calafell a Lleida, malgrat que no li permet sortir de la zona de descens, i la, pràcticament, sentència de l'Alcoi al perdre a casa davant el Voltregà.
Jazzul, formació integrada per Sonia linares i David Chueca, ha tret al mercat el seu primer treball discogràfic, 'Natural', un disc recull dins del gènere d'autor pop estils variats com el Nu-jazz, el Chill Out/ Electrònica i el R&B en català, castellà i anglès. El disc va ser presentat el passat 30 de març a Barcelona amb un concert a l'FNAC de Diagonal Mar.
El primer premi del sorteig de la Loteria Nacional celebrat aquest dissabte, dotat amb 1.300.000 euros, ha estat per al número 97.992, venut en part a Vilanova i la Geltrú. Aquest premi ha estat consignat en les administracions de loteries número 7 de Vilanova i la Geltrú i el despatx receptor 85.705 de Valladolid.
La regidora socialista Clàudia Duran presentarà la seva renúncia aquest dilluns durant la sessió plenària corresponent al mes d'abril. Durant va ser uan de les noves incorporacions a l'equip socialista d'aquesta mandat, juntament a Oriol Escalas.
L'Igualada ha derrotat per 6 gols a 5 al CP Vilanova en el partit corresponent a la jornada 22 de l'OK Lliga masculina, disputat aquest vespre al Pavelló de Les Comes de la capital de l'Anoia.
El proper 14 d'abril l'A.E. Talaia torna a organitzar la cursa de muntanya de La Talaia, a Vilanova i la Geltrú, que aquest any la desena edició Enguany, la cursa compta com l'any passat amb recorreguts de 22km i 11km (promocional).
Dues patrulles de la Policia Local de Cubelles, alertats i conjuntament amb el Cos de Mossos d'Esquadra, va detenir a quatre persones identificades com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Els detinguts, veïns del Vendrell (Tarragona), són dues dones de 39 i 41 anys i dos homes de 43 i 36 anys.
Les dues installacions estan dissenyades especialment perquè les persones grans puguin fer un exercici adequat a les seves capacitats físiques, mobilitzant extremitats, guanyant equilibri i treballant l'elasticitat muscular. Es recomana que, inicialment, es faci un exercici suau, de pocs minuts de durada o repeticions, i que poc a poc es vagi augmentant l'activitat i nombre de repeticions.
L'Ajuntament de Vilanova lamenta l'equivocació de Banc Mare Nostrum (Caixa Penedès) en el cobrament del primer termini de l'IBI domicilitat. Un error de l'entitat bancària ha canviat el títol del càrrec, i el rebut apareix com Escola Municipal de Música en comptes d'aparèixer com l'Impost de Béns Immobles Urbans.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local