Masllorenç

La fi de la “publicitat de la por”: límits a la manipulació emocional. EIX
Nova llei europea

La fi de la “publicitat de la por”: límits a la manipulació emocional

El Govern impulsa la Llei de consum sostenible per evitar que la por sigui utilitzada com a eina de venda en anuncis i patrocinis televisius. La professora sitgetana Núria Escalona, de la UOC, explica com la por ha estat utilitzada durant anys per manipular emocionalment els consumidors i com la nova Llei de consum sostenible vol posar-hi límits

  • Redacció |
  • 16-10-2025
Seguretat ciutadana

La seguretat, un dret col·lectiu

La videovigilància pot reforçar la seguretat, però també posa a prova l’equilibri entre el dret col·lectiu a la protecció i la llibertat individual

  • Redacció |
  • 14-10-2025
Convivència

Ja tenim aquí la llei de la selva

Controlar una població de més de 120.000 persones i amb volums més que duplicats a l’estiu i vacances és impossible encara que posis una càmera a cada carrer

  • Miquel Casellas |
  • 13-10-2025
Salut mental. Eix
Salut mental

Entre el sofriment i l'alegria

Calen menys psiquiàtrics, més investigació, i nous paradigmes de mútua comprensió

  • Pol Capdet |
  • 09-10-2025
Eix
Ensenyament

Un problema d’aritmètica

Jo no sé d’on treuen els quartos, però quan els demana algú de la seva corda, escolta, surten a doll

  • Jordi Larregola |
  • 08-10-2025
3catinfo
Edatisme

La barrera de l’edat

Més enllà d’entrar en el debat del nou format, especialment en la negror de la informació del temps, voldria fer esment d’un fet per a mi molt important: la perpetuació de l’edatisme femení als mitjans de comunicació

  • Eulàlia Soria Bordes |
  • 08-10-2025

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local