
Vilanova i la Geltrú


VNG
Vilanova i la Geltrú s'acomiada aquesta tarda del Carnaval
Per segon any consecutiu, els ciutadans i ciutadanes de Vilanova i la Geltrú han gaudit aquest dimarts de la cercavila dels Gegants de la Cuyna Vella. Una parella de gegants, construïts per Manel Casserras, els quals gràcies als seus braços articulats aconsegueixen que el públic passi de ser espectador a actor directe de la festa.
- VD |
- 09-03-2011

VNG
Vilanova i la Geltrú viu un intens dissabte de Mascarots
Vilanova i la Geltrú ha viscut un dissabte de Mascarots molt intens. Els carrers del centre de la ciutat s'han omplert de ciutadans i ciutadanes per participar i gaudir dels diversos actes de Carnaval.
- VD |
- 06-03-2011
El més vist a Eix Diari
- Un incendi en una nau industrial obliga a confinar Vilanova, Roquetes i Cubelles aquesta matinada
- El Pantà de Foix és un perill
- Incendi en un restaurant de Vilanova i la Geltrú genera gran expectació a la rambla Principal
- Emergència química a Vilanova i la Geltrú: l'incendi crema fins a 70 tones de material amb clor
- S’aixeca el confinament pel núvol tòxic però es mantenen recomanacions de precaució a Vilanova i la Geltrú i Roquetes
- S’activa l’alerta del pla Inuncat per fortes pluges al Garraf, Alt i Baix Penedès
- Com sabràs quan s'acaba el confinament per l'emergència química?
- Desallotjats quatre pisos ocupats al carrer Sant Joan de Vilanova i la Geltrú
- Dos desapareguts al riu Foix a Cubelles en cedir una passarel·la de fusta per la crescuda del cabal
- Penélope Cruz i Johnny Depp roden un thriller marítim a la façana litoral de Vilanova i la Geltrú
SUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local