14/11/2019 21:14:34

L’ultradreta és una flor testicular

Jordi Larregola Comentaris

Una cosa és votar un Chikiliquatre o una Christina Wurtz a Eurovisió i una altra votar opcions sense usar el filtre cerebral, directament des dels òrgans genitals

07/11/2019 11:52:07

L’escola catalana, fàbrica de sediciosos

Jordi Larregola Comentaris
Manifestació de joves. ACN / Oriol Bosch

L’escola catalana és una fàbrica de CDR’s? Sincerament, no ho crec per dues raons

31/10/2019 18:31:09

Fora caputxes!

Jordi Larregola Comentaris
ACN / Estefania Escolà

Per què us tapeu la cara? No us hi veieu! Si la protesta la considereu justa, per què us n’amagueu? Si els rectors us faciliten les avaluacions i us fan un vestit a mida, per què us disfresseu de revolucionaris?

28/10/2019 11:36:39

Els horaris potencien les desigualtats

Jordi Larregola Comentaris

Ens agradi o no, la capacitat econòmica de la família condiciona els resultats acadèmics dels alumnes

19/10/2019 16:22:04

Paisatge després d’una sentència i abans d’una vaga

Jordi Larregola Comentaris
Manifestació convocada pel Sindicat d'Estudiants . ACN / Mar Rovira

Estan d’acord amb el poder, toleren l’autoritarisme i la crítica els sembla sospitosa d’entrada. Mantenen a la classe de filosofia que si Hitler ressuscités i accedís al poder, complirien les seves lleis. M’esgarrifa.

14/10/2019 12:19:29

Educació financera. Contradictori?

Jordi Larregola Comentaris

Tan tranquil com estava anant a classe i parlant de Plató i dels pronoms febles i acabo d’assabentar-me que se celebra el dia de l’Educació Financera

07/10/2019 11:08:49

La paradoxa dels viatges

Jordi Larregola Comentaris

Comprenc que davant la grandiositat del paisatge històric que se’ns presenta, enlluernats per la perspectiva de substituir els corruptes governs espanyols pels corruptes governs catalans, hi hagi qui estigui predisposat a sacrificar la seva integritat física o la seva seguretat i placidesa

30/09/2019 16:57:23

Infància i adolescència sedentària

Jordi Larregola Comentaris

Més d’una tercera part dels infants i joves espanyols pateixen obesitat o sobrepès. Encara més, dues terceres parts no fan exercici ni una hora diària, que és la recomanació de l’OMS

23/09/2019 20:28:41

Els diagnòstics del doctor Bargalló

Jordi Larregola Comentaris

Que l’educació és una prioritat del govern? Sí? Doncs parlem de diners i deixi l’educació en mans dels qui en saben

16/09/2019 12:35:07

Mutacions en el llibre de text

Jordi Larregola Comentaris
ACN / Pol Solà

Els continguts ja no són importants, els tenim en un clic disponibles al mòbil. Per desgràcia portar una biblioteca de medicina a la butxaca no et converteix en metge; tenir tota la vikipèdia i l’enciclopèdia britànica al mòbil no fa ningú ni un gram més savi.

09/09/2019 17:03:24

Una nova diada nacional

Jordi Larregola Comentaris
Diada Nacional de Catalunya. Eix

Proposta de consens

03/09/2019 10:36:49

Finlàndia se’ns cau. Noves destinacions pedagògico-turístiques

Jordi Larregola Comentaris

Treure conclusions en pedagogia acostuma a ser perillós per precipitació. Observar que un país treu molt bons resultats i concloure que hem de seguir el seu exemple en les maneres concretes de fer és arriscat fins a la temeritat

13/07/2019 14:08:16

La Carme deixa el col·le i se’n va al súper

Jordi Larregola Comentaris

Quant cobra un educador a la Llar d’infants? 900 euros bruts al mes sense les vacances dels mestres

30/06/2019 16:31:57

Contra la mediocritat, educació tradicional?