Que súper guais que som, nano
Cada cop que cantem les excel·lències i les bondats de l’educació, estem parlant dels qui eduquem, i els qui eduquem som els adults
- Jordi Larregola |
- 26/6/2024 11:24:15
Cada cop que cantem les excel·lències i les bondats de l’educació, estem parlant dels qui eduquem, i els qui eduquem som els adults
Però és que no caldria que em prenguessin el temps a la feina per després tornar-me’l en forma de curset
I com que som com som, que sempre hem volgut més tenir un diploma que aprendre alguna cosa, doncs així estem
Ens enganyem a nosaltres mateixos durant tota l’escolaritat, però després ens queixem que no en saben
Fem la pregunta a la inversa. Què hi guanya un alumne de batxillerat per no llegir un parell de llibres?
Tu, què volies fer com a conseller? De debò volies millorar l’educació en aquest país? No n’hi ha prou amb voler-ho. Ni tan sols n’hi ha prou amb deixar-se aconsellar per tots aquells que diuen que ho volen
I, per cert, per a tots els qui s’estimen més el camí de la lògica econòmica, aquest és un problema de teixit productiu, no de persones
Si els fruits no acaben de sortir com volem, aconsello mirar bé les arrels i les branques, no quedar-nos només amb allò que veiem a primer cop d’ull
Va, posem-nos seriosos, si us plau que amb les coses de pensar no s’hi juga
“Tothom troba finalment que la literatura li diu alguna cosa rellevant”
Tot i això, el problema més greu és que no podem estar d’acord en els supòsits de fons sobre el que és el llenguatge, el que és la comunicació escrita
El revolucionari que canviarà l’educació i portarà la llum de la innovació en cap cas hauria de ser el director amb el suport del departament
Seria molt millor que invertissin en l’escola tots aquests genis de l’economia que diuen que estem preparant per a professions que ja no existiran d’aquí a quinze anys
Resulta indiscutible que s’han aprovat lleis -millors o pitjors- i s’han incomplert sistemàticament per part dels mateixos gestors polítics que les impulsaven
Si som part de la comunitat educativa i ens sentim part de l’escola, qualsevol escola serà bona
Un professor agredit per ex-alumnes en una biblioteca i en presència de la seva filla. No, no se li ha donat gaire rebombori. No us sona, oi?
Jo em llançaria a una proposta revolucionària: dedicar un percentatge proporcional dels estudis de magisteri als aspectes que ens semblen més importants per a una escola, per a una societat
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresDona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local