CANYELLES

El govern presentarà a la ciutadania l’avantprojecte dels pressupostos

I és que, a diferència del que succeïa en altres etapes, en què els pressupostos eres presentats a la ciutadania a posteriori de la seva aprovació definitiva per Ple, enguany, l’equip de Govern exposarà prèviament a la ciutadania les línies mestres de l’actual avantprojecte dels pressupostos pel 2009. Una manera d’introduir la participació ciutadana. L’Alcalde de Canyelles, Xavier Robert, ha explicat que “es tracta d’un intent d’intercanviar opinions sobre l’avantprojecte de pressupostos i sobre el Fons d’Inversió amb els interlocutors de les diferents urbanitzacions i altres àmbits territorials del municipi”.

Així doncs, seran reunions intensives que es realitzaran al llarg d’un cap de setmana amb els interlocutors de les urbanitzacions i tindran lloc en els seus respectius locals socials. En els altres casos, les trobades es realitzaran en algun dels locals del centre del municipi.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local