CANYELLES

Tot i la pressió d'ERC, el pressupost inicial queda pràcticament igual

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El grup independentista ha proposat 20 canvis en el pressupost que presentava el govern, però el tripartit només ha considerat tres, segons Esquerra els que són “estrictament de forma i que no es podien deixar com estaven”. El Partit Popular s'ha abstingut i ERC ha votat en contra, perquè ha manifestat que el govern “no és transparent i fa mala gestió”. En canvi, l'executiu canyellenc ha assegurat que les modificacions que proposa el partit de l'oposició s'han desestimat perquè fan referència a criteris i prioritats de caràcter polític. L'alcalde del municipi, Xavier Robert, s'ha justificat dient que “si estiguéssim d'acord en les partides que ha proposat el govern estaríem al mateix partit”.

L'Ajuntament de Canyelles també s'ha adherit al conveni del consorci de l'Administració Oberta de Catalunya per tal de poder oferir diferents tràmits municipals a través d'Internet mitjançant un mecanisme oficial de reconeixement de la identitat com ara l'IdCat o el DNI electrònic. Esquerra Republicana de Catalunya, però, ha estat l'únic grup que no ha donat suport. Ha manifestat dubtes de que l'ajuntament pugui fer-hi front a aquesta nova forma de gestió. En canvi, la regidoria de Tecnologies de la Informació i la Comunicació ha assegurat que aprovar aquesta adhesió al conveni no comporta cap cost per al consistori.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local