Teatre, dansa i arts escèniques
Homenatge a Joan Magrinà, Associació LICEXBALLET
Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 14-12-2013
Aquesta gala de dansa té un doble objectiu, celebrar el naixement del mestre Joan Magrinyà a la seva ciutat natal i també presentar públicament a Vilanova i la Geltrú l'associació LICEXBALLET.
El proper 23 de desembre de 2013 es compliran 110 anys del naixement del mestre Joan Magrinyà Sanromà nascut a Vilanova i la Geltrú. Prenent aquesta data com a punt de partida, l’associació LICEXBALLET formada majoritàriament per ex-ballarins del Ballet del Gran Teatre del Liceu, s’ha proposat. entre altres objectius i amb la complicitat de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el Teatre Principal, la recuperació de la història del Ballet del Gran Teatre del Liceu i donar a conèixer encara més, la gran tasca que com a ballarí, coreògraf i mestre de dansa va fer Joan Magrinyà, tot un referent de la dansa, no només a Catalunya, sinó a tot l’Estat espanyol.
Companyies i ballarins/es que hi intervindran:
IT DANSA. Jove companyia de dansa de l’Institut del Teatre. Dansa contemporània.
Belen Cabanes. Dansa espanyola i castanyola
Cristina Casanova. Dansa espanyola
Ana Ramírez. Dansa neoclàssica
Companyia El Magatzem. Dansa neoclàssica
Josep Torné Tarragó. Dansa clàssica
Companyia En FACE. Dansa contemporània
Alumnes del Conservatori de dansa de l’Institut del Teatre. dansa contemporània, dansa espanyola i dansa clàssica
Durada: 90'
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Teatre Principal
- Rambla Principal, 4
- 21:00 h
Informació de contacte
- Organitza: Aj. de Vilanova i la Geltrú
- de 6,00 a 12,00
- 93 814 19 52
- info@elprincipal.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.