Altres
Subhasta solidària per recollir fons per a la Marató de TV3
Vilafranca del Penedès | Lauditori del Vinseum | 15-12-2013
La Marató de TV3 organitzada per Nadal i l'Escola Municipal d'Art Arsenal. La presentació de la subhasta solidària ha tingut lloc aquest migdia en un acte a la vinateria Inzòlia i han intervingut Xavier Nadal, director general de Caves Nadal, i Albert Abella, director d el'Escola Arsenal. Tots dos han destacat la sintonia entre l'empresa i l'escola per tirar endavant una any més aquesta iniciativa conjunta.
Albert Abella, per la seva part, ha expressat la satisfacció d’haver implicat aquest any totes les escoles de joieria catalanes en aquest esdeveniment i ha destacat l’originalitat de les peces que se subhastaran.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.