Agenda del Penedès

Fires i festes

Cavalcada de Reis a Vilafranca

Vilafranca del Penedès | Pels carrers de la Vila | 05-01-2014

Cavalcada dels Reis Mags a Canyelles

Recorregut
Ronda de Mar, passeig de la Renaixença, avinguda del Garraf, carrer General Vallès, carrer Doctor Fleming, carrer Mare Ràfols, carrer Melió, avinguda de Vilanova, avinguda Europa, Camp del Cellerot, carrer General Cortijo, Plaça Penedès, Rambla de Nostra Senyora, carrer de Sant Joan, Plaça de Sant Joan, Plaça de la Vila, carrer de la Cort, carrer General Prim, carrer Hermenegild Clascar i Plaça de l’Era Enrajolada. 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!