Agenda del Penedès

Fires i festes

Envela't - Carnaval a Ribes

Sant Pere de Ribes | Envelat | 16-02-2014 fins 05-03-2014

RdPpresentacióCarnavalRibes 007

Amb el lema “Envela’t”, les dues activitats es faran els diumenges 16 i 22 de febrer. De la mateixa manera, i conjuntament amb els Xulius i el Ger, també s’ha editat un tríptic que recull aquesta programació i la de totes les cites carnavalesques que tindran lloc a Ribes. El resultat, fruït de la col•laboració entre el Consistori i les dues principals entitats socials ribetanes, és un calendari d’actes culturals, lúdics i festius que se succeiran des d’ara i fins a principis de març.

La primera de les propostes de l’Envela’t serà un espectacle i ball infantil amb Koloraines, el dia 16 a les 17 hores. El preu de l’entrada serà de 6 euros per família. La segona activitat arribarà la setmana vinent. El dia 22 de febrer, a les 22 hores, hi tindrà lloc un concert de rock amb Noctàmbuls (que faran un tribut al llegendari grup de rock català Sangtraït), Full Back, Stigma i The Fabulous Marauders. L’entrada costarà 6 euros.

D’altra banda, cal dir que l’envelat encara continuarà actiu durant unes quantes setmanes més. Coincidint ja amb els dies propis de carnaval, també s’hi faran alguns sopars i actuacions musicals que serviran com a complement a la programació que cada any se celebra i que organitzen les principals entitats del poble. Així, el divendres 28 de febrer acollirà una Xatonada (inscripcions abans del dia 27 al bar dels Xulius) i ball de carnaval amb El Duet (amb entrada gratuïta al ball), i el dissabte 1 de març hi haurà un ball de mascaratos amb DJs després de la rua (també amb entrada gratuïta).

A part d’aquestes propostes, els actes de carnestoltes s’iniciaran amb l’Arrivo de Sa Majestat el divendres 28 de febrer, a partir de les 19:30 hores i amb un recorregut que anirà des del carrer Ildefons Cerdà fins al carrer del Pi. A les 22 hores, al local social del Ger es farà el tradicional sopar carnavalesc.

L’endemà, 1 de març, a les 16 hores es donarà el tret de sortida a la rua de carnaval infantil que organitza tradicionalment els Xulius, amb inici i final a la plaça Marcer. En acabat, es durà a terme un espectacle infantil a càrrec del grup Trencamandres, que en cas de pluja es podria traslladar a l’envelat. I la nit de dissabte, després de la rua dels més grans, a més del ball a l’envelat, la Nau del Ger també acollirà una festa de carnaval (venda d’entrades anticipades a Can Gabaldà a 3 i 5 euros).

La resta de la programació del carnaval ribetà seguirà el diumenge 2 de març amb el carnaval infantil i el posterior espectacle infantil al Ger; el dimarts 4 de març amb les comparses pels carrers del poble; i, finalment, el dimecres 5 de març, amb l’enterro de la sardina.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!