Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

L´HOTEL dels GEMECS

Sitges | Teatre Prado | 04-05-2014

QUADRE PLASTIC

Una obra -tot un clàssic dintre del seu gènere- que després de més de cent anys segueix portant el segell del divertiment, fent riure a un públic que sap on va i que sempre assisteix a aquest tipus d'espectacles amb un ànim molt relaxat i disposat a somriure, a riure, a passar una estona agradable, a entretenir-se, a divertir-se contemplant una obra agraïda que no planteja cap maldecap, ans el contrari.

Val a dir que s'esdevenen tota mena d'embolics, anades i vingudes, personatges que apareixen i desapareixen, trobades amoroses furtives, fugides a corre-cuita, ensurts, disgustos,  decepcions… tot perquè la societat benestant de la Belle Èpoque acabi romanent en el seu lloc i ningú es vegi qüestionat públicament en la seva escala de valors.

Una vistosa escenografia i un espectacular vestuari, conformen un espai escènic atractiu pel que s'hi mouen els actors amb gran habilitat.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!