Música, concerts, balls
5è Cicle de Jazz i Músiques Improvisades
Vilanova i la Geltrú | Foment Vilanoví | 20-11-2016
El Foment Vilanoví us ofereix un nou concert del Cicle de Jazz i Músiques Improvisades. Diumenge 20 de novembre a les 19h amb Resolut Trio.
Resolut Trio són Joan Mas (saxo alt i soprano), Arnau Obiols (bateria i joguines) i David Mengual (contrabaix) i és una declaració d’intencions, d’una banda reivindicar la música efímera sense cap frontera estètica, i per l’altra, proposar una experiència o viatge musical en què conviuen l’energia, el lirisme i sobretot, la sinceritat.
En aquesta nova aventura, Mengual s’envolta de dos dels músics més creatius i talentosos de la nova escena musical del País: Joan Mas, saxofonista enèrgic i personal que, a part d’una infinitat de projectes com el seu Quartet amb Jon Robles, o les seves participacions en la Big Band de Granollers, Barcelona Big Latin, el sextet de Toni Vaquer o el grup Skunk, també és membre fundador de la Free Spirits Big Band com a primer alt. També compta amb el baterista i compositor Arnau Obiols, músic en actiu en els àmbits del jazz, la improvisació i la revisió de les músiques tradicionals, component de projectes com Folk Souvenir, Rufaca Folk Orchestra, Alenky, Pol Omedes Trio, el col·lectiu Free Art Ensemble , i com líder i compositor de: Arnau Obiols Pirine (Aladid Records 2013) i Arnau Obiols Libèrrim (AR, 2015).
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Foment Vilanoví
- Santa Madrona, 1
- 19 hores
Informació de contacte
- Preu: 5€ socis i anticipada / 7€ no socis.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.