Agenda del Penedès

Activitats esportives

L’Arboç inaugura dues pistes de pàdel

L'Arboç | Piscina coberta municipal | 19-11-2016

L’Arboç inaugura dues pistes de pàdel

Hi haurà una tarifa a abonar per a la utilització de les instal·lacions, depenent de si l’usuari final és ja abonat a les instal·lacions de la Piscina Coberta Municipal o no. Per a més informació i reserves només cal trucar a la Piscina Coberta Municipal al 977 109 323.
Amb l’objectiu d’incentivar la pràctica de l’esport i la vida saludable l’Ajuntament de l’Arboç està invertint molts recursos en la renovació dels equipaments esportius existents i en la creació de nous equipaments com les pistes de pàdel que s’inauguren el proper dissabte.
Les pistes de pàdel municipals han estat una iniciativa de la regidoria de Joventut, Esports i Lleure de l’Ajuntament de l’Arboç.

Lloc i adreça de l'acte

  • L'Arboç
  • Piscina coberta municipal
  • 11.30 h

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!