Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Capbussem-nos en els contes: com fomentar la lectura en els infants de 0 a 6 anys

Vilanova i la Geltrú | IMET | 22-11-2016

Capbussem-nos en els contes: com fomentar la lectura en els infants de 0 a 6 anys

“Capbussem-nos en els contes: com fomentar la lectura en els infants de 0 a 6 anys” es el nom de la segona xerrada del cicle de Xerrades 2016-2017 organitzades durant el curs escolar per l'IMET. Amb aquest espai es vol ensenyar hàbits per introduir i promoure la lectura entre els més petits.

Durant la sessió es parlarà de l'evolució cognitiva dels nens des del 0 fins els 6 anys, dels contes més adequats per a cada edat i de les pràctiques recomanades per al foment de la lectura no impositiva. La sessió estarà a càrrec de Susana Peix, treballadora de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú especialitzada en literatura infantil i Meritxell Almirall, llicenciada en Psicologia i diplomada en Gestió de Persones, del centre “Som Pares”.

Amb aquesta xerrada es vol donar recursos i estratègies a les famílies per gaudir de l'hora del conte. Amb l'objectiu de reflexionar amb els pares sobre el paper que tenen els llibres en el desenvolupament de l'infant i com es pot ajudar als nens per a què la lectura esdevingui un plaer per a ells.

La conferència tindrà lloc dimarts 22 de novembre a les 17:30 hores a l'IMET. Inscripció gratuïta.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!