Fires i festes
Christmas Market
Vilanova i la Geltrú | Museu del Ferrocarril | 26-11-2016 fins 27-11-2016
Els organitzadors volen que aquest espai esdevingui al llarg d'aquest dos dies, un bon indret per passar el dia en família. A l'igual que en passades edicions s'ha donat molta importància als foodtrucks de La Vermutera, Ato, Laufer, Fogons Urbans, Pekaditos y Deliglotessen, i a l'acompanyament musical a càrrec de DJ's locals.
Durant tot el dia s'oferiran tallers i es projectarà, de manera totalment gratuïta i continua, la pel·lícula Arthur Christmas, al vagó de cinema. A més, cada matí, a partir de les 11, es tornarà a celebrar l'Hora de la Neu per als més petits. Més de 4.500 persones van passar l'any passat pel Christmas Market de Vilanova i la Geltrú.
Les activitats s'obren dissabte i diumenge a les 11 amb els tallers i la projecció de la pel·lícula. També a partir de les 11 i fins les 16 h hi haurà la Showparty Vermut amb DJ's i foodtrcks. A les 21 h es tancaran les portes. Per diumenge tornen els tallers i la pel·lícula durant tot el dia, i la festa vermut, amb l'afegit que de les 11 a les 12.30 h hi haurà la Presentació Swing de l'Escola de Swing Garraf. Diumenge el mercat tancarà a les 20 h.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.