Robatori

Detingut per un robatori amb força en un habitatge de Torrelavit

Va ser arrestat en fer-se mal als turmells en saltar des d’una teulada durant la fugida

Els Mossos van detenir el 3 d’abril un home de 27 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un habitatge de Torrelavit. Els fets van tenir lloc de matinada quan els agents van rebre l’avís que s’acabava de cometre un robatori en un domicili i que els lladres haurien fugit per les teulades. Minuts més tard, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents van localitzar un home estirat a terra al camí de l’Arboçar que s’havia fet mal als turmells en saltar d’una teulada durant la fugida. A l’arrestat, que va ser traslladat a l’hospital, se li van intervenir eines susceptibles de ser utilitzades durant un robatori com guants i una llanterna. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local