Detinguda a Vilanova per intent d'homicidi una dona que va llençar un test pel balcó a un veí. Policia local de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
06-04-2022 11:22
La policia local de Vilanova va detenir dilluns una dona per una temptativa d'homicidi, amenaces i danys. Els fets van passar dilluns a dos quarts de deu del vespre, a la rambla del castell. Diverses trucades van alertar la policia local que una dona visiblement alterada estava llençant objectes pel balcó de casa seva.
Quan els agents van arribar al domicili, van comprovar que la dona havia llençat un test des del seu balcó contra un veí del seu edifici, que va impactar en un vehicle estacionat al carrer, causant-li el trencament del vidre del darrera. La dona va ser detinguda i traslladada al jutjat de guàrdia, acusada d’intent d’homicidi, amenaces i danys.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!