Oci nocturn

Posen una quarantena de denúncies en els dispositius policials de les zones d'oci nocturn de Salou i Calafell

Els agents fan 150 identificacions durant el cap de setmana

Posen una quarantena de denúncies en els dispositius policials de les zones d'oci nocturn de Salou i Calafell. ACN

Posen una quarantena de denúncies en els dispositius policials de les zones d'oci nocturn de Salou i Calafell. ACN

Els Mossos d'Esquadra, la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i les policies locals de Calafell i Salou (Tarragonès) van posar una quarantena de denúncies en dos operatius de control de l'oci nocturn aquest cap de setmana. Les denúncies són per tinença de drogues i d'armes prohibides o actes d'inspecció dels locals amb diverses infraccions administratives. La Policia Nacional també va citar quatre persones per presumpta estada il·legal. Els dispositius de seguretat ciutadana va començar divendres a la nit en dos bars de Segur de Calafell, on es van identificar 23 persones. L'endemà, dissabte a la nit, es va desplegar el dispositiu a la zona d’oci de Salou, que va acabar amb més de 130 persones identificades.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local