Seguretat ciutadana

Instal·len panells de vidre antibales a la recepció de la policia de l'Arboç

L’Ajuntament de l’Arboç ha fet obres de millora a la comissaria de la Policia Local per tal de millorar l’atenció i la seguretat tan dels usuaris com dels propis policies

Instal·len panells de vidre antibales a la recepció de la policia de l'Arboç. Ajuntament de l'Arboç

Instal·len panells de vidre antibales a la recepció de la policia de l'Arboç. Ajuntament de l'Arboç

L’Ajuntament de l’Arboç ha fet obres de millora a la comissaria de la Policia Local per tal de millorar l’atenció i la seguretat tan dels usuaris com dels propis policies. En aquesta actuació, s’han instal.lat uns nous vidres de seguretat a la recpeció de la comissaria que permet, en cas que sigui necessari aïllar a una persona, a més de garantir la seguretat dels propis policies.

A més, s’ha pintat la sala, s’ha instal.lat un nou sòcol i escales de marbre així com un nou cartell distintiu a la paret exterior de la comissaria per fer-la més visible. Aquestes millores se sumen a la recent adquisició d’un nou vehicle totalment equipat. El cost total d’aquestes millores és de 21.523,12€ iva inclòs.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local