La Policia Local de Sitges participa d’un dispositiu comarcal conjunt contra l’alcohol i les drogues. Ajuntament de Sitges
Redacció |
Sitges
09-04-2023 09:47
Les policies locals de la comarca (Vilanova i la Geltrú, Sant Pere de Ribes, Cubelles i Sitges) han completat un dispositiu comarcal de 12 hores per evitar la conducció sota els efectes de l’alcohol i de les drogues. El passat dissabte 1 d’abril, aquests cossos policials es van coordinar per realitzar controls d’alcoholèmia i drogotest a les carreteres de la comarca i detectar possibles infraccions d’aquest tipus.
Durant el dispositiu es van realitzar casi 200 proves d’alcoholèmia amb un resultat de 6 conductors investigats per un delicte per conduir amb una taxa d’alcohol superior a 0,60 mg/l en aire expirat, 1 investigat per conduir sense permís de conduir i 1 investigat per conduir sense permís per pèrdua de vigència de punts, i 8 denúncies administratives per alcoholèmia positiva. Per altra banda, es van realitzar 11 proves de drogotest amb un resultat de 8 denúncies per conduir havent ingerit drogues, així com 9 denúncies per ITV, 1 denúncies per circular sense assegurança i 7 denúncies per altres infraccions.
Aquests dispositius comarcals ja es van iniciar abans de la pandèmia i es repetiran durant els pròxims mesos per no abaixar la guàrdia contra els delictes que afecten la seguretat viària.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



