Llibertat provisional per al detingut per una presumpta agressió sexual a Igualada. ACN
ACN |
Igualada
30-05-2023 15:57
El jutjat d'instrucció número 1 d'Igualada ha decretat llibertat provisional per a l'home de 38 anys acusat d'haver drogat i violat una dona a Igualada. Segons informa el TSJC, la jutgessa ha acordat la seva llibertat, ja que cap de les parts personades -ni la fiscalia ni tampoc l'acusació particular- han sol·licitat l'ingrés a presó. L'home ha passat a disposició judicial aquest dimarts després que els Mossos el detinguessin ahir a la tarda. La causa està oberta per un delicte d'agressió sexual. La presumpta víctima va denunciar que el divendres 26 de maig va ser drogada i agredida després de prendre una cervesa al pis de l'arrestat. Tots dos es van conèixer en una discoteca de la capital de l'Anoia.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!