Drogues

Setze detinguts per l'aparició d'una narcollanxa a la costa del Garraf

El jutjat de Vilanova allarga les 72 hores d’arrest màxim reglamentari abans que prestin declaració

El jutjat d’instrucció 5 de Vilanova i la Geltrú, en funcions de guàrdia, ha prorrogat la detenció de setze persones arrestades aquesta setmana per la seva presumpta relació amb una narcollanxa interceptada per la Guàrdia Civil a la costa del Garraf. Segons informa el Tribunal Superior de Justícia (TSJC), el magistrat ha acordat allargar les 72 hores d’arrest màxim per tal que la Guàrdia Civil faci les proves necessàries abans que prestin declaració i decidir si els deixa en llibertat o acorda mesures cautelars.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local