Denuncien el pilot d'un dron que estava dins de la zona restringida per la Copa Amèrica a Vilanova. Mossos d'Esquadra
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
14-09-2023 19:01
L'ampli dispositiu policial que des d'avui és visible a Vilanova i la Geltrú per la celebració de la regata preliminar de la Copa Amèrica ja té el primer denunciat. Segons han informat els mossos, el sistema Kuppel ha detectat un vol de dron no autoritzat en una zona restringida en el marc del dispositiu. Els agents han pogut localitzar el pilot i l'han denunciat. La policia recorda que aquests dies l’espai aeri al voltant de la Copa Amèrica està restringit i únicament poden volar per la zona helicòpters i drons policials i aeronaus degudament autoritzades. De fet, des de primera hora del matí, diversos helicòpters de la policia sobrevolen la ciutat fins del dispositiu especial de la Copa Amèrica.
Més informació
- Els Mossos denuncien dos pilots de drons per fer vols no autoritzats en les regates preliminars de la Copa Amèrica
- Victòria americana a la regata preliminar de la Copa Amèrica i satisfacció vilanovina per la projecció de ciutat
- Pere Aragonès: "La Copa Amèrica de Vela és una excel·lent oportunitat per projectar el nostre país al món"
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!