Abusos sexals

Presó provisional per a un home detingut per agredir sexualment la seva filla de forma continuada

La víctima va denunciar els fets a la comissaria dels Mossos de Vilanova i la Geltrú

Presó provisional per a un home detingut per agredir sexualment la seva filla de forma continuada. Mossos d'Esquadra

Presó provisional per a un home detingut per agredir sexualment la seva filla de forma continuada. Mossos d'Esquadra

El jutjat d’instrucció número 3 de Vilanova i la Geltrú ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l'home denunciat per agredir sexualment de manera continuada la seva filla. L'acusat hauria començat a abusar de la denunciant, que ara té 37 anys, quan aquesta era menor de 16 anys. Els fets haurien passat en una caravana que la família té en un càmping del Garraf. El darrer episodi s'hauria produït el passat 15 d'octubre. La víctima va acudir a la policia aquell mateix dia i els Mossos van detenir l'home. L'arrestat va passar a disposició judicial el dia 17 i ha ingressat a presó.

La causa està oberta per un delicte d’agressió sexual continuada, un d’agressió sexual a menor de 16 anys, un de maltractament habitual i un d’amenaces.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local