Eviten una ocupació al Coma-ruga gràcies a la col·laboració ciutadana. Ajuntament del Vendrell
Redacció |
El Vendrell
10-01-2024 17:43
Ahir es va aturar un intent d’ocupació d’un pis del c/ Víctor Català de Coma-ruga gràcies a la col·laboració ciutadana que es va posar en contacte amb l’Oficina Antiocupacions. Concretament, un veí va comunicar que dos joves havien ocupat un pis d’una persona que coneixia i que havien fet un canvi de pany de la porta. Una patrulla de la Policia local es va adreçar al lloc i no va trobar ningú a l’interior de l’habitatge, però sí que van veure danys en unes finestres per les quals haurien accedit els presumptes autors de l’ocupació. Un cop fetes les comprovacions es va procedir a tornar a canviar el pany de la porta i a col·locar un cartell i precinte policial.
Es tracta de la 29a ocupació que s’atura des de la posada en funcionament de l’Oficina Antiocupacions el passat mes d’agost. El regidor de Seguretat ciutadana, Christian Soriano, ha valorat positivament aquesta 29a ocupació evitada per part de l’Oficina Antiocupacions “que demostra que és una eina útil i eficient per garantir la seguretat dels nostres carrers i barris”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!